Thursday, December 17, 2009

Monkey Birthday Gift Card Holder

I made this gc holder for the son of my really gf, Maria. Her little William just turned 1! I love these pop-up gc holders (I'm kind of addicted to them now). I used my new sets from the upcoming mini-catalog. Wohoo! I am kind of going crazy, lol!



13 comments:

1LuvnMama said...

Cute Michelle~
Luvn these monkey! Thanks for sharing your gc holder . . . I luv different ideas on how to create gc's. I'm so lazy to buy anthing, a gc is easiest to give away. :)

Shirley N said...

That is really cute, Michelle! I'll have to make one, too--TFS!

Jacque said...

Soooo cute Michelle! I love that little monkey and I love the way you rock-n-rolled the bananas!

Teri said...

Super cute!! I love that monkey! I just ordered that set too and can't wait to use it! The weekend is almost here, yay! Hugs, Teri

Cyndi said...

very cute gch! I gotta make one of those too! cute monkey!

Danni said...

Super cute!

**CrEaTiNgWiThAlOhA** said...

too cute love the colors you used...
hugs
Liann

Linda said...

Hey Michelle! How cute is this GCH? The monkey is so sweet! Have a great weekend GF - I'll miss you tomorrow! xoxo, Linda

Anonymous said...

珍惜當下..活在當下..祝大家都平平安安健健康康!..................................................

Brenda said...

I love that little monkey! BTW: thanks for my little box of goodies. Now I'm really going to have to get that die...

Cami said...

Cute, cute, cute! Love that little monkey and aren't those pop-up GC holders and cards just great? Nothing like a personalized GC holder! Cami

Allison said...

OMG...how cute is this? Love the images here! I just made one like this tonight!

Anonymous said...

[b]NationalClicks.com-Free Adult, Sexy Videos, Pictures, Games.[/b]

[b]**NOTE:[/b] We are your ONLY Free Softcore Adult Playground with over 20 Free Social Communities built towards your favorite fantasy.

You don't have a favorite fantasy? You should.

Maybe its Hot Teachers, Hot Mom's, Hot Wives, Lingerie, Daisy Dukes, Nip Slips, Sexy Legs, Booty or Panties.

Don't worry, we have you covered.

With over 20 Free Hot Social Communities to upload Pictures, Videos and Blogs we are sure to have what you want.


[b]Check it out, have some fun, interact and enjoy all the free stuff.
[/b]